Nezobrazuje se tu spousta obrázků. Blog jsem v minulosti provozoval přes službu blog.cz, která skončila. Všechny články i s obrázky jsem přesunul sem na blogger, později ale fotky najednou zmizely. Postupem času se budu snažit vše opravit.

neděle, května 20, 2012

Vánoční dárek - Jízda ve Ferrari F430


Co víc si může normální člověk, kterej fandí autům, přát víc, než jízdu ve Ferrari? Díky mamce se mi tento sen splnil. Několikaminutovou jízdu jsem dostal spolu s tátou k Vánocům. V sobotu 19. května 2012 jsme si tak jeli na letiště poblíž Příbrami vyzkoušet to, jak se nejen sedí v tomto krasavci, ale i to, jak se řídí !!! Ještě před samotnou jízdou bylo potřeba seznámit se s trasou, kde budem to Ferrari prohánět. K tomu tam měli Fiat 500 novější generace, kterej sloužil něco jako Safety Car :-). Instruktor to s náma postupně projel, řek co a jak na trati, kde brzdit, přidat plyn, rychlosti atd. Už ta jízda v tom Safety Caru byla zážitkem a byla to "jen" předzvěst toho, co nás čeká za malou chvíli v autě, které má 490 koní a zrychlení z 0 - 100 za 3,9 sekundy. Po jízdě ve Fiatu byl chvíli čas se připravit na jízdu ve Ferrari. Táta jel první, já hned po něm (bylo tam víc lidí). Táta vystoupil nadšenej a já natěšenej nastoupil do auta místo něho, dostal instrukce co a jak s autem, jak se to chová atd. Dobrý bylo, že to má možnost řadit samo, je tam jen pedál brzdy a plynu. V případě mauálního řazení se řadí pomocí páček pod volantem (jako v F1). Po chvíli jsem konečně klepnul do plynu a pomalu se rozjel do první zatáčky a najel na první delší rovinku. Ten zvuk motoru mě prostě nutil šlápnout víc na plyn a nebát se toho. Tak jsem to trochu víc přišláp a rázem se řítil velkou rychlostí do další zatáčky. Vše s respektem a dle pokynů instruktora. Když jsem tak nějak trošku zjistil, co to auto dělá, na další rovince jsem měl plyn na podlaze, motor se rozburácel a já se neskutečně rychle řítil do další vracečky. Do tý doby se mi to Ferrari řídilo neskutečně dobře a já už se ničeho nebál, tak jsem to na zpáteční cestě rozpálil ještě víc a užíval si pocit z jízdy. Prostě paráda !!! Nevim, kolik jsem z toho auta nejvíc dostal, ale přes 230 km/h to bylo určo! Já se celou dobu soustředil jen na pedály, držení volantu a na cestu. Na tachometr jsem se kouk, jen když jsem brzdil do zatáček, abych je projel v pohodě :-). Na vyšší rychlost tam na tom místě na letišti nebylo místo, ale i tak to byla pořádná rychlost. Nadšenej jsem dojel na konec svý cesty, na který jsem měl Ferrari zcela pod svojí kontrolou! Instruktor označil mojí jízdu jako PARÁDNÍ :-). Báječnej pocit řídit tak ohromně silný auto !!!!!!!!!! Hned bych si dal několik dalších kol !

Žádné komentáře: