Nezobrazuje se tu spousta obrázků. Blog jsem v minulosti provozoval přes službu blog.cz, která skončila. Všechny články i s obrázky jsem přesunul sem na blogger, později ale fotky najednou zmizely. Postupem času se budu snažit vše opravit.

neděle, srpna 21, 2016

Šílené hovory z linky 1188


Chlap potřeboval vlak Praha - Londýn… Já se jen usmál a po chvilce zamyšlení s jistotou řekl: "Pokud vím, tak vlaky z Prahy do Londýna nejezdí a obávám se, že s tímhle vám opravdu nepomohu" …

Občas si někdo stěžoval, že je linka drahá. Je to těžký, když hovor trvá 4 minuty a volající z toho 3 a třičtvrtě minuty sám prokecá a nepustí vás ke slovu. Přitom chce třeba jen jedno číslo …
Chlap sháněl číslo na pálenici ve Frýdku-Místku. Dva dny po zákazu prodeje alkoholu nad 20% (metanol, prohibice…)

Někomu řeknete, že to číslo na patřičnou firmu či člověka prostě nikde neni, neexistuje, zkrátka ho nenajdete … A on se vás na tu samou věc dokáže ještě zeptat pětkrát dokola. Pošestý odpovídat to samý - to už opravdu dochází trpělivost…

Volala nepříjemná paní, že na internetu shání něco o autobusových řádech, že chce nějaký číslo a nemůže ho nikde najít. Prakticky okamžitě jsem to "její" číslo našel, ale milá paní byla schopná jedovatym hlasem prohlásit "Jste nějakej pomalej"… takovym tim namyšlenym hlasem. Měl jsem sto chutí jí v ten okamžik říct, že hlavně ona je tak rychlá, když si i takovou banální věc nedokáže najít sama a že kvůli tomu provolá pár desetikorun …

Sranda byla i s těmi, kteří ani pořádně nevědí, co chtějí. Někdo řekne, že chce sociální úřad. Tečka, dál nemluví. A pak to začíná, musíte se ptát… "A jaký úřad přímo myslíte?" No tamten, chodim si tam pro dávky. "Myslíte sociální dávky? Ten vydává úřad práce"… Ne, to je městský úřad… Prostě ty lidi kolikrát nebyli schopný se pořádně vyjádřit a já pak mám vědět, co přesně hledat? A pak si ještě stěžujou, že jsme drahý. Jejich problém, zdržujou sami sebe J.

Potřebuju Mělník, nějaký úřad … "No, ale těch úřadů je tam víc". Asi městský…

Hledal jsem jedno číslo na UMČ pro Prahu 10 a jedno číslo jsem diktoval asi 2 minuty, jak jsou ty lidi nechápavý nebo nahluchlý… Celý Callcentrum vědělo, na koho předávám číslo :-D.

Někdo volá z pevný linky, nutně něco potřebuje, vy mu pak chcete číslo nadiktovat a on vám řekne, že ale nemá tužku, nemá si to jak napsat, a přepojit nechce… J

Volal chlap, sháněl číslo na jednu firmu. Když jsem prošel všechno možný a nenašel jsem žádnej kontakt, snažil jsem se mu vysvětlit, že si ho firma nedala uveřejnit. Když se chtěl hádat, zopakoval jsem mu to jinými slovy znova. Tak milej pán si dovolil na můj účet vykvákat, že jsem nezkušenej ve vyhledávání a že chce mluvit s nadřízenym. Tak jsem se nasral a už takovym tim hrubším hlasem jsem mu opět řek ještě jinak, že to číslo prostě nikde není, tečka … Větou "prostě mi to číslo najděte a pošlete do zprávy, jinak si budu stěžovat" se rozloučil a bez dalších slov típnul.

Borec sháněl číslo na banku ve Vinohradský ulici v Praze. Mě to tam hledalo jen bankomat … "No tak mi dejte číslo na ten bankomat" … Měl jsem co dělat, abych se nezačal smát, ale ta pobočka tý banky, jak jsem o chviličku později podle mapy zjistil, byla o ulici vedle.

Volal chlap, potřeboval číslo do banky v Uhl. Janovicích. Hned jsem ho našel a zeptal, jestli ho chce nadiktovat nebo poslat … No já bych s nima potřeboval mluvit. No dobře, a chcete si ho napsat nebo poslat do SMS, nebo rovnou spojit? Opětovně se mě zeptal, jestli jsem našel to číslo (buď nechápal nebo neslyšel). "No já to tady mám před sebou, koukám na něj a proto se vás už potřetí ptám" ...

Starší paní naznačovala něco o autobusovym nádraží, tak jsem automaticky najel na IDOS, kdyby náhodou chtěla nějakej spoj… Pak paní říkala, že tam čeká, až přijedu s tou lednicí :-D. "No ale já vám žádnou lednici určitě nepřivezu, protože tady voláte na linku 1188, informace o tel. číslech atd." …

Do telefonu začala řvát starší paní. Původně jsem myslel, že to jsou nějaký parchanti … Ne, že by mi řekla co potřebuje, řvala tam jak pominutá, že jsem se jí několikrát ptal, co potřebuje (popátý už docela nasraně…), že nerozumim ani půl slova. Nakonec se mi podařilo rozluštit, že chce nějakej domov důchodců, nebo tak něco. Číslo jsem jí horko těžko nadiktoval. Dvakrát zařvala a šla konečně do hajzlu … Ten řev během hovoru jsem nechápal. Přitom když na chvíli odešla od telefonu a psala si to, co jsem jí diktoval, mluvila celkem normálně :-D.

Volala babka, chtěla směrovací číslo na městskou policii v Brně. Když jsem z ní na několikrát nedokázal dostat, na který uzemní odbor to bude, vzdal jsem to a diktoval jí to na ředitelství. Paní odpovídala na otázky, který jsem jí ani nepokládal … A nemohla pochopit, že směrovací číslo je pětimístný, když po mě pořád chtěla další čísla … např. 60002xxx … To vše ve 4 ráno :-D

Paní sháněla kontakt na pána jménem Daniel Volopich.

Babka chtěla číslo na národní výbor. "Dobře, takže myslíte na dnešní městský úřad" … Ne, tohle je národní výbor! Hádala by se, ale nakonec jsem jí vnutil číslo na ústřednu :-D.

"Potřebuju sociální odbor, tam kde dělaj občanky" …

Takovej nepříjemnej chlap: "Potřebuju primátora"! A jakého města? Jak jakého města, prostě vám řikám, dejte mi číslo na primátora. "Já ale potřebuju vědět město" … Nakonec z něj vylezlo Brno… Mě přijde, že tihle blbci nikde jinde než v Brně za svůj život nebyli a myslej si jak jsou hustý …

Já bych potřeboval přidat pár přátel … Tečka, nic dalšího vám neřekne. "A to souvisí s vaším telefonním operátorem?" Ano … "No tak to si zavolejte tam a tam" … Jako prostě nevíš, jestli myslí přátele na Facebook nebo něco jinýho … :-D

V ten den se hrál fotbal Arménie-Česko. Chlap: Tak jak jsme hráli fotbal s tim Rumunskem?" :-D

"Chci kontakt na televizi přímou". Po chvíli jsem ze starší paní dostal, že chce číslo na televizi Prima :-D.

Celý čtyři minuty jsem paní vysvětloval, co je dnes za datum a kolik je hodin …

Chlap chtěl spojit na dvě čísla … Pak mu došlo, že to asi nepude … :-D

Chlap pozdě večer sháněl lékařskou pohotovost v Praze. "Ale teď tam žádná klasická pohotovost nefunguje, ale kdyby byl nějaký zdravotní problém, přijmou vás v nemocnici na ambulanci"… No já už čtyři dny nemůžu spát a potřeboval bych poradit …

Chlap chtěl pobočku Wustenrot v Praze na ulici Palackého … Nikde jsem to nenašel, ale on mi tvrdil, že mu to kolegyně dohledala. V tu chvíli jsem si pomyslel "Tak proč voláš, ty"… Nakonec jsem mu dal infolinku … Ta pobočka tam prostě neni …

Ženská volala kvůli T-mobilu … Když jsem jí řek, že naše linka nemá s operátorem nic společnýho a nabíd ji infolinku T-mobile, stejně se mnou začala mluvit, jako by volala právě tam …

Paní sháněla číslo na paní Wágnerovou … "A jaké V se píše na začátku?" Dvojité, protože bydlí ve dvojdomku … :-D

Hned po začátku hovoru: "Potřebuju pana Sehnala"! A nic upřesňujícího vám neřekne :-D …

Paní na mě spustila, že si u nás objednávala žehličku a že jsme jí ji ještě neposlali. Když jsem jí asi třikrát řek, že volá na linku 1188 …, zjistila, že vlastně potřebuje číslo na WS International, na Horsta Fuchse J…

Nepříjemná ženská (ale to byl fakt extrém…) chtěla číslo na chirurgii v Chodově… Potřeboval jsem si ještě upřesnit, v jakym Chodově. "No u Varů, Chodov je jen jeden!" :-D (jaké to pro mě nepravdivé překvapení). Na výraz chirurgie mi to nic nehledalo, tak jsem se zkusil zeptat, jestli třeba neví jméno doktora … "Řikám vám, dejte mi číslo na chirurgii"! Mě to ale fakt nic kolem toho nehledalo, zkusil jsem se ještě zeptat na ulici, ale ani to mi nebyla schopná říct … Pak mě začala nemožně ponižovat, co že to jsme za linku atd… Tohle byl jeden z nejhorších hovorů …

Chcete to číslo nadiktovat nebo poslat do SMS? Pošlete mi ho do zprávy, jedu 180 po dálnici a nemám si to jak psát … :-D

Starší paní jsem asi dvě minuty dokola opakoval, že pokud má operátora T-mobile a chce ho volat, musí vytočit číslo 4603. Řikala, že když na to číslo volá, říká jí to, že číslo neexistuje. Pak něco z dálky říkala o lince 4601, že se tam prostě nejde dovolat, a zavěsila … Já nevim prostě, čim ty lidi poslouchaj …

"Chcete to číslo diktovat"? Nemám tužku. "A poslat do zprávy"?: Neumim je přijímat. "Tak teď už vás můžu jedině přepojit". To ne, jste moc drahý. "No, ale já už vám jinak pomoci opravdu nemůžu" …

Ozval se dětský hlas. "Tady policie". Ano, a jak vám můžu pomoci, voláte linku 1188. "Vy jste něco ukradl, jste zatčen". Aha, a můžu vědět co? "Paní Novákové kočku". Toho si ale nejsem vědom, navíc doma mám koček dost J. Můžu vědět, kdy a kde to bylo, když na tom trváte? "V pondělí v Příbrami". Ale v ten den jsem tam vůbec nebyl. "Byl, my vás viděli, na zemi ležela vaše občanka". A jaké tam bylo jméno? "To už nevím, ale byl jste to prostě vy". A v jaký čas to mělo být? "V 18:30". To jsem ale byl v práci. "Ne, my vás viděli v autě". A jaká to byla značka? "Škoda, červená". No, to by sedělo, a typ? "Fabia". Já jezdím ale ve Felicii. Můžu se zeptat na SPZ značku? (a teď mladej nevěděl … J). Vysvětlil jsem mu, co že to vůbec je, a radši zavěsil J. Občas na tý lince byla sranda J …

Pán sháněl kontakt na firmu Akucar v Berouně. Hned jsem ten název firmy našel a logicky podle názvu jsem si ověřoval, zda se firma zabývá autobateriemi. "To musí být jiná firma"… Dobře, a čím se má ta firma tedy zabývat? "No autobateriemi!".

Paní sháněla číslo na jednu paní z obce Úlice. Asi pětkrát jsem se ptal, jestli jako na soukromou osobu nebo na firmu. "Ale já to číslo na ní nemám!" (asi pořádně neslyšela nebo nechápala). Po chvíli jsem to z ní konečně dostal a zeptal se ještě na popisné číslo domu. "Já to tel. číslo na ní ale nemám!" (opět odpověděla na nepoloženou otázku…). Já se ale ptám na to číslo, které většinou bývá uvedeno vedle vchodových dveří! Pak na mě začala řvát, že nerozumí a zavěsila…

Hledal se kontakt na doktora jménem Oskar Kravák.

Starší paní sháněla kontakt na jednu doktorku ve zdravotním středisku. To jméno jsem po chvilce dohledal a číslo nabídl. "Ale tohle je přímo k té doktorce, já chci číslo na zdravotní středisko!". Žádný takový to centrální číslo jsem nenašel a řekl jsem, že tam ty kontakty maj rozdělené podle jednotlivých ordinací. "No, vždyť já chci na tu ordinaci!". Ale před chvíli jste to číslo nechtěla… Nadiktoval jsem jí to, něco zamumlala a odpálila.

Úřad práce. Co konkrétně na tom úřadu potřebujete, na jaké konkrétní oddělení potřebujete číslo, nebo stačí jen ústředna? … "Do toho je vám snad úplný hovno, ne?" Dostala ústřednu, kravajzna …

"Jede tady traktor, neslyšim vás … No tak já počkám, až přejede …

"Dobrý den, vy jste placená linka?" Ano, linka 1188 je placená. A BUM, hned bezeslova zavěsil :-D

"Potřebuju ústeckou nemocnici". A myslíte Ústí nad Labem, nebo nad Orlicí …? "Sem vám to říkala" (takovej namyšlenej hlas). Ne, vy jste říkala pouze Ústí, tak nevim, kterou mám hledat … "Vy snad nevíte, odkud volám, nebo co?"

Volala babička a sháněla podle svých slov ty, kteří v Brně roznášel letáky, byla z toho hrozně na nervy. Že to prý hledala ve zlatých stránkách a není to tam. Něco jsem jí našel … Asi jí nepřinesli leták se slevama z Kauflandu a tím jí nasrali :-D

Chlap chtěl zjistit, jaký je národnosti, a že to prej nemá v občance …

IDOS, jízdní řády … obec Polerady nad Labem, říkala paní. Jenže v IDOSU my tahle obec vůbec nevyjížděla, proto jsem dal jen Polerady a bylo to OK. Po hovoru jsem kouk do mapy a zjistil, že Polerady nemaj s Labem nic společnýho :-D.

Občas jsme se přeřekli … "Chcete číslo posrat (místo poslat) do zprávy?" "Rádo se chcalo (místo stalo), naslyšenou…" Mám tady zákaznickou potvoru (místo podporu)

"Potřebuju číslo na Barrandov" (víc neřekla). A co přesně tam potřebujete, musíte mi to upřesnit. "No tamty DVD-čka". A to má být firma, obchod, nebo co přesně? "To snad není možný, vaše chování je neseriózní, jste drahý, ukončuji hovor". Co s ní, když neví co chce? :-D

Babka volala a stěžovala si, že jí nepřišla MF Dnes a chtěla číslo na poštu. Když jsem začal mluvit, po chvilce mě zarazila a ptala se, odkud jsem, že mluvim jak nějakej přiblblej pražák. A že chce mluvit s někym se Zlína a zavěsila. (já nevěřil vlastním uším :-D). Po takových hovorech se musíte jen usmát, zakroutit hlavou, tiše slovně si ulevit a jet dál :-D

Volala strašně "příjemná" paní, že chce číslo na městský úřad ve Zbraslavi. Mě bylo hned jasný, že myslí Zbraslav, část Prahy, ale musel jsem se zeptat, jestli Zbraslav myslí jako část Prahy, nebo obec Zbraslav, což je u Brna. "No v Praze neee? (pražskej namyšlenej hlas). Ani jsem si to nestačil hodit do vyhledávače a paní už si stěžovala, že jsem pomalej :-D. V půl osmý ráno fakt skvělej hovor :-D …

Volala malá holka a chtěla číslo na našeho ředitele. Nedostala ho, vysvětlil jsem jí, proč podobný kontakty nemůžeme předávat. Slovy "tak si trhněte" se rozloučila. Neuvěřitelný … :-D

Bába se rozčilovala, že se nemůže dovolat na jedno číslo. Furt mluvila takovym způsobem, jako bych snad za to moh já. Nakonec jsem jí našel jiný na tu samou věc. Pak říkala, abych jí rychle spojil, aby to neměla tak drahý :-D. (přitom po spojení ten hovor stojí stejně).

Babka se nemohla dovolat na zákaznickou linku T-mobile. Pak z ní vylezlo, že chce mluvit s nějakym jejich manažerem. Snažil jsem se jí vysvětlit, že T-mobile tyhle kontakty nezveřejňuje. Nemohla to pochopit, a furt po mě to číslo chtěla. Je těžký pětkrát dokola vysvětlovat, proč to číslo nejde dohledat…

Starší pán chtěl číslo na Bohemia Energy. Na stránkách měli dvě čísla, začal jsem mu je diktovat, ale absolutně nechápal, pořád skákal do řeči, prostě nenechal si nic říct. A 6 minut hovoru úplně zbytečných …

"Potřebuju číslo na svatou Annu". A co by jste jí asi tak chtěl? J … Pán to ale myslel tak, že chce číslo na nemocnici sv. Anny v Brně :-D. Je to smůla těch lidí, když se nedokážou vyjádřit …

Paní ve 4 ráno volala, že má doma tmu a chce rozsvítit. Nejdřív jsem to chápal tak, že jí nejde elektrika. Pak po mě chtěla, abych jí došel rozsvítit…

Paní se ptala na situaci na dálnici D1 ve směru Praha na 17 km. Zeptal jsem, jestli to myslí tak, že je teď 17 km za Brnem. Řekla že jo, kouk jsem do mapy, ale nic tam nebylo … Pak říkala, že je vlastně 17 km od Prahy. :-D

Paní chtěla číslo na revírní bratrskou pojišťovnu. A v jakém městě to potřebujete, nebo chcete zákaznickou linku? "To snad musíte vědět vy, ne?"

Chlap volal kvůli kolínskýmu deníku, že tam chce zrušit nějakou soutěž. Ani po 8 minutách nepochopil, že věc okolo rušení nemůže řešit se mnou, že volá na linku 1188, informace ... Neustále jsem mu vnucoval číslo na ty noviny, ale nic …

Paní chtěla číslo na Pražské služby, že si prý hodila peněženku s dokladama do popelnice …

Hledal se vlak … Praha-České Budějovice. "A to to jede 2 a půl hodiny, tak dlouho?" "No já bych se nedivil, když je to 170 km." :-D

Na otázku, kde leží Amerika, jsem malýmu klukovi neodpověděl nic lepšího, než to, že leží na západ od Evropy JJ

Vlak vám jede v půl pátý ráno. "A nebude to nádraží ještě zavřený, takhle brzo?" :-DDDD

Paní sháněla číslo na "sociální úřad". Pak paní tvrdila, že to nespadá po magistrát. Samozřejmě, že jsem to pak na to magistrátu našel :-D

"Do kolika maj v tomhle klubu otevřeno?" "Za minutu zavíraj" :-D …

"Chci bazar v Praze na Vysočanech" (víc neřek). Tam bude těch bazarů víc, který máte na mysli? "Ne, tam je jenom jeden!"

… chcete pobočku nebo centrálu? "To snad musíte vědět vy, když jste ty informace" …

"Chci vlak z hl. nádraží do Přelouče". A z jakého města, když říkáte hl. nádraží? "No tady! Z hlaváku!" Dobře, ale když mi neřeknete město, tak vám to nevyhledám! (pak takovej kingovskej hlas) "No Praha!"…

"Chci hodinový hotel na celou noc"

"Kolik bylo šmoulů"?

Paní se hrozně divila, že i když jí nevyhledáme kontakt (není zveřejněn, neexistuje, nikde prostě není …), že i tak je linka placená.

Strašná většina lidí, když po nás chtěj taxíka, nám řekne, odkud přesně chtěj jet a myslí si, že jim toho taxíka pošlem.

Hledal se kontakt na někoho, kdo je X let po smrti … To jsou prostě zábavný noční směny J

Menší přeřek… Mám tady hlavní Ostravu v poště.

"Chci nejvyšší soud v Praze"… Ale nejvyšší soud je v Brně… Nakonec z ní vypad vrchní soud …

Starší paní … "Zvyšte si signál, neslyším vás!" J

"Potřebuju doktorku Mazolovou" … Ještě potřebuju adresu, abych jí mohl dohledat. "No tak nic, nashle" …

Chcete číslo diktovat nebo poslat? "Dejte mi to číslo!" Ano, ale já se vás ptám, jestli ho chcete poslat do zprávy nebo nadiktovat. "Já chci, aby jste mi to číslo ale dal!" A jak teda? Nebo chcete rovnou přepojit? "Ano!"

Pán chtěl číslo na TV Telka, že se chce přihlásit do soutěže Riskuj. Přitom na Telce ty pořady jen opakujou. :-D

Ženská mi hned na začátku hovoru diktovala cca pětimístný číslo. Ptal jsem se, co tím číslem myslí, když teď volá na linku 1188. "No já si chci objednat pivo"! Na lince 1188 si ho ale určitě neobjednáte …

"Já bych potřebovala drobnou údržbu v Praze". A to má být nějaká firma?, zeptal jsem se. Na výraz drobná údržba mi to nic nehledalo. "Já o tom slyšela v rádiu a to jméno firmy jsem nějak nezaslechla." "Tak se podívejte na jejich www stránky". Nemůžu se podivat na www stránky firmy, když nevím, jak se jmenuje. "No tak vám děkuju za laskavost" (jedovatym hlasem).

Volal děda… Po mym představení se zeptal, jestli volá správně kabelovou televizi. Řekl jsem mu, že se dovolal na linku 1188, a že to žádná kabelová televize není. Zeptal jsem se, jestli na nějakou kabelovou televizi neshání kontakt. Zeptal se mě, jestli jsem to číslo našel. Potřeboval jsem vědět, na jakou kabelovou telvizi přesně, protože jich je víc… Nebyl schopnej mi odpovědět, něco zamumlal, zamlaskal, a praštil s telefonem.

Paní chtěla vědět autobusy ve sváteční den. Pak se ptala na neděli, sobotu, což nazývala jako normální svátky, což jsem trochu nechápal.

Paní říkala, že má domluvenou schůzku s právníkem a chtěla na něho číslo. Jenže když nevěděla jméno, adresu, jen si byla jistá Plzní, je těžký hledat toho správnýho :-D.

Paní sháněla číslo na dřevařský práce. Řekla, že je to obec Blízko u Hořic. Nejdřív jsem to z toho projevu pochopil tak, že jako někde v blízkosti Hořic. Paní si byla ale jistá, že obec se jmenuje právě Blízko u Hořic. Na mapě mi ale v těch místech vyjíždělo Bílsko u Hořic. Paní se začla trochu hádat, že Blízko maj i na ceduli. Trochu jsem si z toho udělal prdel a řek jí, že to na ceduli maj asi špatně :-D. Nakonec ten správný kontakt dostala.

Děda sháněl elektro. Zeptal jsem se kde atd. "No tam u kruháku, jak se jede nahoru". Dobře, ale jaké je to prosím město, nevím, kde to mám hledat, kruháků je tady po republice opravdu hodně… "No co město, řikám, že je to u kruháku!" Asi po třech minutách z něj konečně vylezla Přelouč :-D.

Volala starší babka. Začala mlít něco o službách, asi po půl minutě jejího docela nasranýho projevu jsem se dozvěděl, že to zřejmě bude souviset s mobilním operátorem. Paní pořád mluvila, na něco si stěžovala, asi pětkrát jsem se jí snažil zastavit a říct, že volá špatně… Jenže se nedala, mlela furt. Zeptal jsem se, jakého má operátora, ale nevěděla. Pak začala mluvit o Twistu a Aligátorovi (asi typ telefonu), tudíž jsem se dozvěděl, že chce T-mobile. Mluvila o tom, jak moc provolává a strhávaj jí peníze a že i se mnou provolá maljand, když nevim nic o jejím problému :-D. Už jsem se docela kroutil na židli, něco si kreslil na papír a poslouchal :-D. Asi podesátý jsem jí řek, že o tomhle problému se mnou mluvit nemůže, že to musí řešit se svým operátorem a ne na lince 1188. "No já tady provolám důchod a vy děláte, že o tom nic nevíte!". Nenechala si ode mě nic vysvětlit, mlela dál, až to nakonec vypadlo (asi jí došel kredit). Pro mě to bylo vysvobození, ale zase dobře zabitejch 10 minut.

Pán se ptal na odpolední počasí v okolí Kolína. Kouknul jsem na předpověď a viděl, že hlásí teplé slunečné počasí. Jenže pak odpoledne jsem jel domů a byla bouřka jak v prdeli :-D


Všichni určitě znáte znělku Večerníčku, jak tam panáček rozhazuje ty noviny… Jeden chlap po mě chtěl, abych spočítal, kolik těch novin za tu dobu zahodí :-D. Takže pohoda, pět minut offline, v klídku na Youtube a počítal jsem, pak jsem mu to poslal do SMS JJ

Žádné komentáře: