Nezobrazuje se tu spousta obrázků. Blog jsem v minulosti provozoval přes službu blog.cz, která skončila. Všechny články i s obrázky jsem přesunul sem na blogger, později ale fotky najednou zmizely. Postupem času se budu snažit vše opravit.

pondělí, července 02, 2018

Jízda - Formule Renault 2.0 - Letiště Kámen - 1.7.2018

Odškrtávám si další zážitek, již několikátý jezdecký. Formule Renault 2.0, monopost, se kterým začínalo mnoho jezdců z moderní Formule 1. Lewis Hamilton, Sebastian Vettel a další. Dnes jsem se ocitl v jejich kůži, kůži závodního pilota, nasadil přilbu, závodní boty, rukavice, usedl za volant, a na letišti nedaleko Pelhřimova prohnal lehounkou dvousetkoňovou formuli. Krásný zvuk už při nastartování, plyn až na podlaze, neuvěřitelná přilnavost, otáčky vysoko, nádherný koncert od motoru. I když mi to jednou při výjezdu ze zatáčky chcíplo, na zážitku to neubralo. Byla to prostě paráda!

Formule Renault 2.0, 490 kilo, 205 koní, zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,5 vteřiny. Neuvěřitelný zážitek! Sen profesionálního závodního pilota si už nesplním, ale těch pár minut v tom nadupaném autě bylo pro mě vskutku neuvěřitelným zážitkem a jsem nadšen, že jsem mohl krotit auto, ve kterém začínala kariéra věhlasných jezdců moderní Formule 1. Jede to neskutečně!!!! Plyn na podlaze, nebát se toho, adrenalin v astronomických výšinách! Taková je Formule Renault 2.0. Ne, není to jen o tom jezdit na okruhu dokolečka. Chce to fyzičku. Když jsem z té formule vylezl, nebylo mi dvakrát dobře. Báječné!!!

http://www.enjoyracing.cz/jizda-ve-formuli-renault-2-0/
http://www.enjoyracing.cz/jizda-ve-formuli-renault-2-0/




Žádné komentáře: