Nezobrazuje se tu spousta obrázků. Blog jsem v minulosti provozoval přes službu blog.cz, která skončila. Všechny články i s obrázky jsem přesunul sem na blogger, později ale fotky najednou zmizely. Postupem času se budu snažit vše opravit.

čtvrtek, ledna 20, 2022

Očkování

Doba si žádá rozhodnutí, které se nemusí líbit všem. Doba si žádá opatrnost, omezení aktivit či věcí, které jsme před pandemií mohli dělat zcela svobodně. Zvykli jsme si, měli jsme všechno a najednou jsme o spoustu věcí přišli. Přišla pandemie. A někteří to stále nechtějí pochopit či neustále zlehčují, lidé jsou na sebe zlí, postupem pandemie čím dál víc. Trošku bych poupravil slova "Udělejme tečku za koronavirem"... Nech se naočkovat, a pokud odmítáš, tak aspoň blbě nekecej. Jo, měj názor, ten ti nikdo nebere, ale pokud kecat dál chceš, tak vymysli jinej způsob, jak se tý pandemie zbavit. Dnes jsem podstoupil další očkování, víc pro to dělat zatím nemůžu. Někdo si klade otázku, proč to podstupovat, když jde o každého rozhodnutí. Tak já zkusim odpovědět za sebe. Zodpovědnost, svědomí, pocit neprovinilosti, pocit z toho, že jsem tou jehlou, kvůli který jsem strávil zanedbatelnejch čtvrt hodiny svýho života na očkovacím místě v naprosto přátelské atmosféře, aspoň trochu (stejně jako dosud přes 3 miliardy lidí na týhle krásný planetě) přispěl k tomu, abychom se měli zase jako dřív. A dělám to i kvůli příbuzným, kvůli rodině, zkrátka lidem, se kterými trávím nějaký čas, a vůbec, kvůli všem lidem, kterým není lhostejná celoplanetární společnost. Doba je zlá a já si upřímně neumím představit ty výčitky svědomí, kdyby někdo potenciálně skončil v nemocnici, či snad nedej bože zemřel, třeba i proto, že chytil covid ode mne, pokud bych z důvodu nesmyslné odmítavosti nebyl očkován. Je to na každém, ale občas je dobrý si jen tak prostě sednout a zamyslet se 🙌 #covid #pfizer #ockovani

Žádné komentáře: