Nezobrazuje se tu spousta obrázků. Blog jsem v minulosti provozoval přes službu blog.cz, která skončila. Všechny články i s obrázky jsem přesunul sem na blogger, později ale fotky najednou zmizely. Postupem času se budu snažit vše opravit.

čtvrtek, září 16, 2021

Schumacher

Nemálo osobností si zasloužilo vlastní film, film o sobě, o svém životě. Ale filmů o LEGENDÁCH není mnoho. 15.září 2021, Netflix a film s jednoduchým názvem. SCHUMACHER! Natěšenost veliká... Těchto pár slov jsem si prostě musel den před premiérou filmu napsat na profil. 

Občas se tak zamyslím a pořád vlastně nechci věřit tomu, že se Michaelovi stala ta nehoda. Od dětství jsem mu fandil, vyrůstal v dobách jeho největších úspěchů, přivedl mě ke sledování formule 1. A teď už o něm 8 let vůbec neslyšíme, strašně to letí. Je naivní přehnaně věřit a říkat, že je třeba v rámci možností schopen relativně fungovat a jen se "schovává" před veřejností. To by se v dnešní době těžko utajilo. Těžko se mi to píše, ale je to prostě špatný, špatný. Pořád je to ale člověk jako my a každý má osud daný a nezvratný... Dokument ještě více ukázal Schumiho velikost, profesionalitu, obětavost, rodinnou stránku, ale i části kariéry, při kterých ho mnozí nesnášeli. A tohle všechno z něho dělá nedotknutelnou legendu, která udává motoristickému sportu směr a která nebude nikdy zapomenuta. Film je skvělý, tvůrcům patří velký dík. Na konci jsem měl dost vlhký oči, zejména ve chvíli, kdy se slzami v očích mluvila Schumiho manželka a syn Mick o tom, jak by moc rád s tátou mluvil o závodění, ale nejde to. I v dobách zlých je třeba přát všechno nejlepší. Schumi, drž se!!!

Žádné komentáře: