Nezobrazuje se tu spousta obrázků. Blog jsem v minulosti provozoval přes službu blog.cz, která skončila. Všechny články i s obrázky jsem přesunul sem na blogger, později ale fotky najednou zmizely. Postupem času se budu snažit vše opravit.

pondělí, února 05, 2024

Lewis Hamilton = Ferrari


Těch důvodů, proč již dlouho sleduji závody formule 1 a svět této královny motorsportu, to je na dlouhé povídání, na spoustu propovídaných a probděných nocí strávených v příjemném prostředí, nejlépe pak přímo v dějišti závodu. Dnešek si budu pamatovat jako chvíli, kdy se ten svět změnil. A to neříkám z pohledu fanouška Ferrari, legendárních rudých vozů, které ve formuli 1 závodí od počátku věků, tedy od roku 1950. Říkám to z pohledu člověka, který má rád tento sport, vzhlíží k němu jako k něčemu neobyčejnému, nevnímá jen závody, jezdce, ale vnímá i celý ten svět kolem, vnímá nadpozemskou technologii, bohatou historii, zajímá se o veškeré detaily, trpí zvláštní nervozitou, když některý závod nemůže z jakéhokoliv důvodu živě sledovat. "Vždyť tam jen jezděj dokola"... Tuhle frázi respektuji, ale mile rád jí tisícem argumentů vždy vyvrátím. Je mi ctí, a do konce života mi ctí bude, sledovat tento nádherný motoristický sport. Dnes se psala historie. Uvěřil jsem, i když mi to chvíli trvalo. Do konce života si budu pamatovat, co jsem dělal ve chvíli, když jsem zjistil, že sedminásobný mistr světa, Lewis Hamilton, podepsal smlouvu s Ferrari. #lewishamilton #ferrari #historyisbeingwritten

Pokud dobře pátrám v paměti, tak může být druhým pilotem, který získá titul ve třech různých týmech (Juan Manuel Fangio - Maserati, Mercedes, Ferrari). Oceňuji tu odvahu do Ferrari jít. Ten krok od Ferrari je naprosto šílenej a šokující, ale na stranu druhou, kdo by nechtěl řídit auto se vzpínajícím se koníkem na kapotě? Ti, kdo mluví, že přestanou fandit Ferrari, to nejsou srdcaři. Mě je upřímně jedno kdo to auto řídí, ale když vyhraje Ferrari, tak je to pohlazení po duši. Ferrari je rodina, náboženství, historie samotná. Jen zaslepení kritizují a nadávají. Přátelé, právě se píše historie, tohle je největší přestup v historii formule 1, a jestli Ferrari Hamiltonovi postaví auto, které bude bojovat o vítězství, tak se máme na co těšit.

Žádné komentáře: