Nezobrazuje se tu spousta obrázků. Blog jsem v minulosti provozoval přes službu blog.cz, která skončila. Všechny články i s obrázky jsem přesunul sem na blogger, později ale fotky najednou zmizely. Postupem času se budu snažit vše opravit.

úterý, ledna 12, 2021

Fotokniha - USA 2017

Všechno zlé je pro něco dobré. Po třech letech jsem se konečně odhodlal k tomu vytvořit vzpomínkovou fotoknihu z Ameriky, kterou jsem navštívil v dubnu 2017. To byl svět ještě v pořádku. Na přelomu let 2020/2021 pracuji v obchodě, který je kvůli Covidu zavřený. Od školních let jsem neměl víc volna jako v roce 2020 (a bůhví, kdy se v roce 2021 uvolní přísná opatření), a tak jsem se rázem dostával k věcem, na které jsem si jindy nenašel čas. Ať už to byl různý úklid, volnočasové aktivity, a další věci. Třeba právě konečně tvorba velké dvousetstránkové fotoknihy. Využil jsem služeb společnosti Fotolab, a v programu pro tvorbu fotoknihy pak strávil dobrých 10 hodin čistého času, abych si pohrál s fotkami, ale i textem, který doprovází celé vyprávění a časem bude dále připomínat všechny ty krásné americké chvíle. 

Pár měsíců po návratu z Ameriky jsem díky zápiskům v sešitu sepsal ve Wordu během půl roku obsáhlý článek. Považuji to za neoficiální knížku, která je volně dostupná (odkaz). 

Dokonce je momentálně ve vývoji blog (odkaz). 

Málokdy jsem pyšný na leckterou svou práci, ale když jsem konečně z rukou kurýra PPL knížku celý nedočkavý převzal, nemohl jsem se dočkat chvíle, až knížku otevřu, Prolistoval jsem ji a utřel upřímnou slzičku v oku. Hlavně protože mi naskočila spousta vzpomínek, ale i proto, jak jsem si dokázal pohrát s jednotlivými stránkami, fotkami, textem. Nechci aby to znělo jako sebechvála, ale upřímně mám radost z toho, že se mi povedlo stvořit dílo, které kdykoli příště prolistuju, nikdy mě neomrzí. Přidávám pár ukázek, které mohou sloužit jako inspirace pro ostatní tvůrce fotoknih.

Náhled knížky na stránkách Fotolabu v rámci soutěže (odkaz)











Žádné komentáře: