Nezobrazuje se tu spousta obrázků. Blog jsem v minulosti provozoval přes službu blog.cz, která skončila. Všechny články i s obrázky jsem přesunul sem na blogger, později ale fotky najednou zmizely. Postupem času se budu snažit vše opravit.

pondělí, března 22, 2021

Startovací zdroj Yato YT-83081 - 9000mAh

Vybitá autobaterie, zejména v zimě, když auto z různých důvodů dlouho stojí? Kromě klasických autonabíječek, ke kterým potřebujete normální elektrickou zásuvku, jsou na trhu i startovací zdroje "do kapsy". Některé vypadají jako powerbanka k telefonu či tabletu (dokonce k tomu můžou posloužit), přičemž dokáží nastartovat vozidlo, existuje pro to výraz "jump start". Jeden z nich (ještě mám k dispozici  jeden, ale ten mi v jistou chvíli byl platnej jako hadovi boty) jsem za solidní cenu koupil na Alze a zcela se mi osvědčil. Spolehlivě pomohl nastartovat auto s vybitou baterkou, v mém případě s litrovým motorem, ale měl by zvládnout i motory do 2,5 litru. Po nastartování vybité baterky doporučuji alespoň hodinku v kuse jezdit, aby se z velké části dobila, tedy pokud již není za hranicí životnosti, kdy kapacita přirozeně klesá (cca 6,7 let).

Ukázka ve videu...



Žádné komentáře: